domingo, 10 de janeiro de 2010

Como ser famoso no You Tube-Em 05 segundos

3 comentários:

  1. Kkkk hello my name is Lady Gaga ... well known in the U.S.
    well like your blog ... congratulations and I'll see the blogs of other crazy!
    : P
    ah! Dudley and the name are my Naany sonbrinhas traveling to Brazil speak
    Portuguese and has a blog

    ResponderExcluir
  2. Thank you for your attention and intention of commenting on one of my Blogs + 90 or less, your virtual presence even makes me happy here in Brazil, a Brazilian I was certain that not many of you, thanks a lot, come back whenever you want or feel will, ok !!!!!!!!!!!!!

    ResponderExcluir
  3. Agora em português sem a tradução do google, eu disse bem assim: Obrigado por sua atenção e intenção de comentar em um dos meus 90 Blogs + ou menos, sua presença ainda que virtual me deixa feliz aqui no Brasil, sendo eu um brasileiro entre tantos certos que nem você, valeu mesmo, volte sempre quando desejar ou sentir vontade, ok!!!!!!!!!!!!!

    ResponderExcluir

charles netto agradece sua atenção!